Dessa jäkla middagar





Jag har sagt det förr men jag säger det igen.. Vad fan ska vi äta till middag??
Kanske man skulle ge sig på det där med vecko matsedel för då slipper man ha dessa problem var och varannan dag plus att då är inte risken lika stor att det blir något snabbt onyttigt iaf.. Vi har lax i frysen så jag tror nästan jag tar fram och tinar den men då är ju frågan, vad vill Jocke ha till för vi har slut potatis.. Kanske han nöjer sig med pulvermos för jag ska då icket ha någe sånt utan det blir hederliga grönsaker för min del..


Till lunch har jag då smällt i mig en räksallad från myggan och fy tusan så göttans det var alltså!!
Var ett tag sen jag åt sallad därifrån så när jag var på stan och traskade tidigare så gick jag förbi myggan fö att köpa mig en.. Hade velat ha en med kyckling men eftersom det hittas glas i massa kyckling så serverar dom inte det där.. Typiskt!!


Nu kan jag lova att det luktar skit här så jag är rätt säker på att min lilla skitunge har gjort ett kalas i blöjan så det är bara gå och byta..
Om ingen annan vill göra det förstås?? ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0