Time to sleep







Har spenderat min dag i sängen fram till typ kvart i 5 då jag klädde på mig och gick mot Jockes jobb för att sen gå till mammi och få nå middag men jag hade ingen matlust så det blev inte mkt äta för min del..
Som tur är så har vi frukt och sånt som går bra att äta.. Måste ju äta så inte bebis behöver vara hungrig :)
Kvällen har jag spenderat med Ida och Vickan hos Ida.. Vi har sett Idol och DH.. Nu har jag krypt ner i sängen och ska försöka sova.. Hoppas det går bättre än inatt för jag är dö trött!!
Men jag har ju mitt nya nattlinne så det blir nog bra :) Fick även höra att det var porrigt när jag tog på mig det :P Hihi


Imorron är jag ledig och hoppas på att jag mår bättre för jag vill fara på Ikea!!


Så nu time to sleep!!



Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0