.







För ovanloghetens skull så har kvällen på jobbet gått riktigt snabbt.. Brukar oftast tycka att timmarna tickar på så sakta..
Fast fredag och lördag kvällarna brukar gå ganska fort för på frdagar ser vi ju på idol och lördagar på stjärnor på is...
Imorron jobbar jag 13,30-21 så kvällen blir nog hur som helst lång imorron.. Nåja det blir nog bra :)

For till mamma när jag slutade och såg klart idol och fy fan så less jag blir när Johan Palm aldrig åker ut!!
Anna är ju liksom 100ggr bättre än honom.. Och Robin var himla bra ikväll... Nå vi får väl hoppas att Johan åker nästa vecka då men han lär väl vara kvar till final.. Suck!!

Hur som helst så skrev jag ju tidigare att jag var sugen att julpynta och nu ser man mer och mer folk som har julpynt i sina fönster men jag måste ju säga att dom där vanliga ljusstakarna som verkar ha funnits i alla tider är fruktansvärt fula!! Egentligen tycker jag inte det är speciellt fint med ngn ljusstake men dom jag har tycker jag är fina (annars skulle jag ju självklart inte ha dom).. Det är såna där kloss ljusstakar om ni vet vad det är..  Sen dom här julstjärnorna som oxå funnits länge är inte heller nå fina.. Nå tur alla har olika smak iaf :)



Såna.. Hittade ingen bild på nån sån stjärna som jag mena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0