Måndag 24/11







Gud så duktig jag tycker att jag har varit idag.. Dammtorkat och dammsugat har jag gjort så nu ska J få skrubba badkaret, tvättstället och toan så ska jag ta och göra rent väggarna där inne imorron det blir ju så himla äckligt i badrum när det blir fuktigt och så fastnar all skit överallt.. Så tänkte jag även ta och skura överallt och torka alla skåp i köket.. Sen hade jag tänkt häva fram lite julpynt ngn dag oxå.. Har sagt åt mamma att hon gärna för köpa en julstjärna åt sin älskade dotter som vi kan ha i köksfönstret och jag tror hon skulle köpa en så nu måste jag bara hitta en jag vill ha :) Så ska jag även hinna följa med lillasyster när hon ska klippa sig imorron och så ska vi på info på fk..

Har även hunnit umgås med Sara som kom hit när jag höll på att städa sen for vi på några bilaffärer och kollade och sen till ekorr..
Ska fara tillbaka dit på nå tag så det blir väl att spendera kvällen med familjen Holmgren.. I love it!!

Btw så ringde dom från fk idag och hon sa att hon skulle fixa så jag får havandeskaps pengarna i veckan så jag inte behöver vara utan pengar..  YES!!Så himla skönt!! Hoppas det går undan bara för annars brukar dom ju vara sååå sega..
Skulle liksom vara skönt att veta att man har råd och betala räkningarna och förhoppningsvis köpa lite julklappar..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0