En till lista

Smeknamn: Ems, Emmsi, gumman, baby m.m
Boende: En trea med min älskling och snart även våran lilla knodd :)
Uppvuxen i: Kalix
Din kärlek: Joakim Persson
Stjärntecken: Kräfta
Motto: Hmm
Frisyr: Bara långt och ofixat typ men ska snart klippa mig :)
Ögonfärg: Blå            
Längd: 166
Skostorlek: 37
Radioprogram: Vet ej
Tv-program: Ett par stycken
Skrattar åt: Massor
Sällskapsspel: ?
Årstid: Sommar helst
Fest: Det blir inge festande nu för tiden
Mumsig mat: Olika
Äckel mat: Bruna bönor, isterband m.m
Örongodis exempel: Jocke ;)

Fritidssysselsättningar: umgås med familjen & nära & kära
Värsta ovana: Hmm vet inte
Jag skulle vilja kyssa: Jocke :)
Åker mest med buss nr: Åker inte buss
Sover helst: Tills jag vaknar
På parties dricker jag helst: Just nu typ saft men annars en god drink eller cider
När jag var liten brukade jag säga: ?
Vill bli bättre på: Massor
vilket är ditt livsmål?: ?
vad har du för puder?: Nå bajs
har du använt någon hårprodukt idag?: Jepp
hur många speglar finns i det rum du är i nu? Ingen
var är du nu? I tvrummet.
har du bråkat med någon idag?: Nej inte det.
var det allvarligt?:
saknar du någon nu?: Ja
vad köpte du senast?: Bananer och bröd
har du åkt fast för snatteri någon gång?: Ne
när var du i en affär senast?: Idag
mötte du någon du kände då?: Nej
tycker du om dina grannar?: Endel, vissa mer än andra :)
anväder du icq eller msn?: Msn
vilket färgtema går ditt rum i?: Det jag sitter i nu är beige med en brun fondvägg
hur många datorer finns i ditt hus?: I mitt hus vet jag inte men här i lägenheten har vi en
när fick du senast en present?: hmm jag vet inte riktigt
vad drack du senast?: Te
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid?: Går inte skola
har du några högklackade skor?: Jodå men använder dom inte så ofta
vilken är din favoritfärg?: Gillar alla färger typ
brukar du se tv3's sommarnattbio? Tror inte de
har du blivit hotad via telefon? Ne
av vem?:
finesse eller wella?: ?
absolut dance eller absolut music?: Vet ej
vad har du för planer till helgen?: Det är min jobb helg om jag nu ska jobba annars ta det lugnt och så blir det väl att kolla bandy
har du en hårborste i din väska?: Ne
har du stadigt sällskap?: Avisst :)
varför är alltid tak vita?: Inte är dom väl de
vill du ha barn?: Jo, och snart har vi ett :)
hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord?  Hoppas på nå positivt
är det många som alltid läser din dagbok på internet? Min blogg läser väl ett par stycken
vad tycker du om sex and the city? I love it
din nästa födelsedag? 21 Juli
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Ibland
har du rakat dina ben någon gång? Ehh jaa
finska, danska eller norska? Norska
vilka språk kan du prata? Svenska, engelska
skulle du kunna ha silikonbröst? Ja
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18
cigaretter då? 18
borde man få röka på pubar? Ne
när fikade du senast? Hos Ida här en kväll :)  
50 cent bra? Jo
har du kvar dina barndomsskivor? Ne
hur många hål har du i öronen? 5
brukar du bada i sjöar om somrarna? Ne


Kommentarer
Emma

Sånt är kul att svara på =)

2008-11-18 @ 22:55:45
URL: http://denrosaelefantens.blogg.se/
Anonym

Hej :)

kikar in bara och önskar en bra kväll.

Är du sugen på en my mysdress och har storlek Small eller Medium så säljer jag en på min blogg :)

www.enlitentax.blogg.se

2008-11-18 @ 22:55:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0