Bilolycka






När vi åkte mot Haparanda idag så passerade vi en bilolycka just efter Sangis.. Det var en bil som hade kört av vägen och voltat och låg uppe på en slänt.. Det såg ut som att taket var helt mos och jag sa åt mamam att dom kan ju aldrig ha överlevt för dom måste ha brutit nacken lr nå sånt..  Bilen såg helt kall ut, det var liksom ett sånt där frostlager på den typ så det såg ut som att den skulle ha legat där länge.. Hur som helst så stod det 2 eller 3 bilar där som hade stannat men vi körde förbi så fick jag jätte dåligt samvete sen för att vi inte stannat men det var ju redan folk där och vi hade nog ändå inte kunnat göra nånting och jag hade inte klarat av att se om det nu skulle ha varit en dödsolycka.. Men sen såg jag i backspegeln att det kom blåljus så det var ju tur..

Sen när ringde jag till Jocke och bad han gå och läsa på nsd vad det stod om olyckan så stod det att han som hade kört bilen hade tagit sig ut på egen hand och klarat sig utan skador så det var ju skönt!!

Usch så obehagligt det är när det är så mkt olyckar hela tiden!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0