Umeå







Sitter i Umeå hos Sara och håller på att frysa ihjäl.. Det finns fan ingen värme i den här lägenheten.. Sara är och jobbar och jag och Jennie ska snart fara in till stan en sväng :) Sen blir det hem och färga håret och sen börja dricka.. Blir utgång på Corona ikväll :)


Resan ner gick bra kändes faktiskt inte som att det tog så jävla lång tid iaf och tur var ju de.. När vi kom fram så lämnade vi våra grejer här hos Sara för att sen gå och handla och sätta nå mat o magen.. Efeter det kollade vi tv och sen gick vi över till Elin för att hämta en madrass till Jennie och det behöver jag nog inte berätta mer om :) Haha!!


Ne nu är det dax att göra nån nytta.. Shoo!




Jennie: Men alltså Sara, vad fan är det med din jävla fitta!!?

Sara: Min dator lr??






Ne nu ska jag dra..


Heipa!!


Kommentarer
Sara

Haha, så jävla klockren kommentar! ;)
Miss U all ready! :/

2008-03-02 @ 20:32:51
URL: http://nogg.se/holmgren


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0