Min jul








Nu är man äntligen hemma i soffan och tar det lugnt.. Lr vi har varit hemma typ 2timmar nu :)

Var faktiskt lite jobbigt att köra till Smedsbyn helt ensam i en tyst bil.. Orkade inte åka med mamma och dom för dom är alltid så sega och så skulle jag ju till Kalix igen före dom.. Så har ju Jocke fifflat så det inte går att lyssna på musik i bilen så där fick jag sitta ensam och utan musik.. Nåja jag hade ju som tur var en del musik i mobilen som jag spelade :)
I byn blev det att fixa inför maten och så såg vi Kalle anka för att sedan käka massa mat.. Efter maten kom tomten med julklappar :) Nova har sagt länge nu att hon är rädd för tomten men vi tyckte att man måste ju som ändå ha tomte när dom är så små men det gick så bra så hon vågade till och med gå fram och hämta sina julklappar :) Hennes kusin Viktor var det lite värre med han började stortjuta när tomten kom :)
Men jag säger då det, det var fullsmock med klappar under granen och dom flesta var nog till Nova.. Shit vad hon fick julklappar alltså :)
Efter vi öppnat våra klappar åt vi efterrätt och sedan styrde jag mot Nyborg där jag och jocke öppnade våra gemensamma julklappar :)

Är rätt nöjd med det jag fick men jag hade inte klagat om jag fått en ansiktsbehandling oxå som jag önskat mig men man kan ju inte få allt :) Så är det ju faktiskt inte så jätte dyrt med en vanlig ansiktsbehandling så det ska jag unna mig sen när jag känner att pengarna räcker till!!

Kan berätta imorron vad jag fått och så för nu ska jag gå och lägga mig.. Har så himla ont i huvudet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0