Regnet öser ner




Alltså kul att det alltid ska regna när jag är ledig.. Jag och Jennie skulle gå på en promenad med Nova som hon är hundvakt åt men när jag har gjort mig klar och är redo att fara så ser jag att det bara öser ner regn.. KUL!! Nog för att jag har en regntät dress men det är ju ändå inte så trevligt när det öser ner som det gör.. Hade det inte regnat så mkt hade det ju funka.. Nåja vi får ta det senare idag lr imorron :)

Så vad ska man då hitta på idag?? Jag hade mest tänkt ta det lugnt tror jag nog.. Har haft en del SDR sen i måndags när det gjorde riktigt ont så kan ju vara bra att ta det lugnt..

Idag skulle vi få nya det nya schemat som vi skulle köra igång med på måndag men då stämde det inte med lediga dagar och så, så på torsdag när vi har P-möte ska vi fixa så det funkar :) Jag ser verkligen fram emot att jobba mer dagpass än jag gör nu.. Har mest kvällar på min rad nu nog för att det är skönt att slippa stiga upp tidigt men då hinner man inte göra nå om dagarna heller..

Tror jag ska ta och koka mig nå te och lägga mig på soffan och läsa en bok som jag lånat av Stephanie :)
Såna här dagar är det skönt att ha en bra bok att läsa :)




Kommentarer
Anonym

Attans ja det är ju inge vidare när sånt inte följer med, eller att man inte kan köpa det ens :/

Haha, det tyckte jag med i början av min graviditet.. men man ser oftast skillnad på dom som är gravid eller dem som bara är blivit lite mullig..

Och dessutom är ju en gravid magen aningen hårdare :)

2008-08-22 @ 12:57:57
URL: http://ewepelin.blogg.se/
sassan

Tackar ! nå vi har inte så länge kvar nu. är beräknade 20/9 ska bli så himmla roligt!! När är ni beräknade?

2008-08-22 @ 13:51:01
URL: http://sassan86.blogg.se/
sassan

Jaha, ja tiden går fort jag lovar dig det!! det är sista veckorna som känns som att dom går i snigel takt =) har du mått bra då?

2008-08-24 @ 16:04:43
URL: http://sassan86.blogg.se/
Ida

Hehe, men gissa då. Du blir ju hedrad i min blogg, tänk dig Idas blogg. Haha det är inte illa! ;)

2008-08-24 @ 22:23:03
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0