Onsdag, Ledig & Lule shopping :)





Idag vart det Luleå som jag tidigare skrivit :) Ida åkte dit tidigt på morron för att skriva tenta så jag fick köra dit själv men det gick bra.. Plockade upp henne när jag kom till Luleå så åkte vi in till stan och gick på Dagobert och käkade lunch för att orka med dagen :) Elin kom oxå in till stan och gick med oss ett tag :)
Så nu har jag köpt lite grejer till bebis och GUUUD säger jag bara, jag hade kunnat köpa hur mkt som helst men man får ju hejda sig och ta lite åt gången :)  Det här har jag köpi till den lill*

        



Skötbädd och filt i samma mönster och även små tuttar :)
Och så 2-pack bodyer & byxor :)
Och en body och byxa :)
Är det inte litet och sött så säg ;)



Sen så kunde jag ju inte vara snål med mig själv så jag var ju tvungen att köpa något till mig oxå



En tunika som man kan knyta i midjan, vitt brottarlinne, kropps peeling, nagelfil,nagellack, nå solpuder grejs och en svamp :)



Även Jocke var ju tvungen att få något så det blev något såhär enkelt ;)




Så vart det även massa mat från Ica maxi men det orka jag inte fota :)
Nu behöver vi iaf inte svälta :)



Som ni kanske ser så är det fixat lite här på bloggen med bilder och så och vem kan har fixat det om inte underbara Ida :)
Hon har även fotat alla bilder på mig och magen :)
Visst är hon duktig :)
TACK sötis!!
Bilden på mig och Jocke har jag tagit när vi var på Lule Kalaset :)


Kommentarer
Ida

Sötis :)

2008-08-27 @ 23:40:36
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Anonym

Va söta kläder :) Det är inte konstigt att man hittar mycket, det finns ju sååå fina kläder..

Ja men det låter ju trevligt, det är ju kul att sitta o surra iaf :)

2008-08-28 @ 12:17:17
URL: http://ewepelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0