Fort var helgen förbi

 
 
 
Den lediga helgen gick för fort helt klart!
I fredags tog jag och Alma upp potatisen vi satt i en pallkrage,  kul att de faktiskt blev ngt första ggn man satte - nästa år ska vi ha i en till 😁👍 Fredagsmys i byn och sedan hem och hopp i säng för att vara utvilade för lördagens sammandrag.. Lämnade av Alma i Persön på vägen till Luleå.. Första matchen hann knappt börja så öppnade himlen sig och det öste ner både regn och hagel! Tur man hade klätt sig rätt för att inte bli blöt men var kallt ändå! Stackars grabbarna som var genomblöta!  Värmde oss i bilen mellan  första och andra matchen och mellan  andra och tredje hann vi till moster Agnetha och hälsa på och värma oss 👍
Grabbarna krigade på bra och åkte hem med 3 vinster av 3 möjliga ⚽️👏
Vi åkte till syrran där vi blev bjuden på tacos,  barnen lekte,  vi slappade i soffan och sen blev de mys och lördagsgotta innan vi rullade hemåt. 
 
 
 
Igår hängde jag med syrran till Ikea , fick mig sen middag i byn och sen bara slappa på soffan med tända ljus medan regnet öste utanför och barnen var med kompisar 👌 
 
 
 
Promma med mina små tjejer idag och blir så irriterad då min ljumske bara bråkar! Kan inte springa för att det gör ont och nu hann jag gå 3km innan jag haltade mig fram men fick ihop halvmilen så får va nöjd ! Vägrar ge upp , vill så ta mig ut och springa igen - nu är de ju dessutom bästa tiden för sånt 👍
Nu är mitt 17timmars jourpass igång och idag lyckade vi till det med palt till middag 😋
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0