Söndag hela dagen

 
 
 
Sov till typ halv 9 imorse - de är riktig sovmorgon nu för tiden då man oftast vaknar av sig själv mkt tidigare..! Skönt att sova ut och bara känna lugnet utan att behöva stressa iväg på ngt!
Vi fick besök av mammsen och sen åkte vi till Happis där jag och Alma köpte oss finskor, hon köpte gladiatorsandaler och jag köpte ett par till bröllopet jag ska på i sommar så nu är även d fixat.
Alwin shoppade en cykelhjälm och nya foppisar, dom må va fula men världens skönaste och enklaste 👍
Käkade middag på Max och sen hem för kaffe och chill. . Jocke hade varit här under tiden och satt upp studsmattan som jag köpte för ngn vecka sen så nu är barnen nöjda och har hunnit hoppa endel i em 😊
 
 
 
Nu är det slut på ledigheten och i veckan väntar dagjobb plus fullspäckad kalender även kvällarna!
Tänk att på fredag är det skolavslutning och Alwin går ut tvåan 🙊 Väl värt att fira så jag har lovat att fixa avslutningsfika - när jag då ska hinna göra de 🙊
Nu hopp i sänga så man orkar upp och iväg imorgon..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0