Vaka av

 
 
Mina första 3 jobbnätter är över och det har gått över förväntan måste jag säga.  Jag var lite orolig över att inte lära mig vilka man ska till,  när och vart (självklart finns ju tesen att kolla på om man behöver men ändå ).
De första 2 nätterna åkte jag och hade hand om larmtelefon och nycklar och inatt har jag kört. Hitta till alla ställer utan att behöva fråga osv - fy tusan så bra det känns. A tyckte det gått så himla bra och fort för mig att komma in i jobbet - kul! ! 😀 👍 
Sen att natten rullat på utan problem och att vi var tillbaka på lokale till 5 var ju Inte heller illa pinkat !
 
 
 
Var ju lite orolig för vilka jag skulle jobba med för det är ju inte alla som har lyxen att jobba med så underbara kollegor som jag har i dreamteam men även kollegorna verkar bra 👍
 
På tal om dreamteam så var vi tll Åsa igår där vi blev bjudna på supergod mat 😋 Kul att träffas så utanför jobbet oxå! Ser fram emot nästa gång 😙
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0