När planerna inte riktigt bli som man tänkt...

 
 
 
 
 
 
Jag har bytt lite jobbpass kors och tvärs så i söndags gick jag ut och sen jobbade jag min egen måndag för att sen vara ledig min tisdagnatt.. Mycket skönt då jag i måndags endast sov 4timmar och igår 3 innan jag och mamma åkte till piteå för att hälsa på moster och S i deras nya lägenhet..
Slocknade kl21 igår och har sovit till 10.30 idag - vadå trött!! :)
 
Idag hade jag planerat in endel telefonsamtal och annat fix här på datorn så barnen får vara på dagis, det tycker dom bara är kul - dessutom har dom varit lediga sen fredag till idag.. Våra barn är inte alls mkt på dagis vilket både kan vara bra och dåligt.. I mammahjärtat känns det såklart bättre ju mindre dom måste vara = mer tid för oss tillsammans men dom verkligen älskar att vara där och Alwins kompis M som han mest hänger med på deras avdelning är även han inte så ofta där vilket innebär att dom inte hinner ses och leka så mkt som dom vill så nu har jag sagt åt Alwin att dom kan ju komma hem till varandra och leka om dom vill :)
 
 
Så ja mina planer inför dagen gick inte riktigt som jag tänkt när jag inte fått svar på ett endaste samtal jag ringt så det blev sms som jag förhoppningsvis får svar på eller blir uppringd.. Vad gjorde man innan sms liksom?
Så nu jag har bäddat ner mig i soffan under värmefilten med en kudde i svanken mot min hemskt onda rygg, kan inte sitta vid bordet.. Soffan känns som ett bra ställe att sitta vid idag med det lilla bordet på armstödet där jag kan ha kaffet osv.. Ja nu är det bara fortsätta med mitt dårå - förhoppningsvis blir detta toppen snart ;)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0