Mörbultad





Jobbar som vanligt typ.. Jobbat på sjukhuset senaste två veckorna, suttit i en hård stol med låg rygg osv större delen av nätterna vilket resulterat i att min redan onda rygg inte alls mår bra nu - shit alltså så ont jag haft idag!! För en stund sen fick jag in en madrass som jag nu halvsitter på, känns mkt bättre! ! Tur fan jag blir ledig en vecka nu när jag går av kl7!! Men massage är ett måste om jag ska få detta bra.. Går med räkningen till chefen sen 😆😉😂

Ledighelg väntar och i helgen är vi lediga hela familjen det är 4 veckor sen sist!!
Vi ska höststäda på gården och så tänkte jag flytta in kaninen i garaget innan det börjar frysa på i buren.. Husvagnen är kört på vinterförvaring idag iaf.. Häckarna måste trimmas till och så tänkte jag klippa ner nå buskar ☺👍
Sånt där roligt som man alltid skjuter på..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0