Full kalender




Alltså jag gick in i min ledigvecka med planen att hinna umgås lite med mina fina vänner men har insett idag att så kommer det inte bli... Varför kan inte alla vara lediga samtidigt som mig så vi kan hänga på dagarna då eftermiddagarna/kvällarna är rätt fullbokade. ?

Igår var jag hemma med barnen hela dagen, cyklade, tvättade, rensade garderoben, fixade middag osv innan jag var iväg på spinning och sen snabbt hem igen då Jocke hade träning - gjorde barnen nattklara, duschade osv..

Idag har vi varit till mamma på förmiddagen på kaffe/fika och passade då på att bjuda in oss på middag där men däremellan hann vi till Monika och Elias och hälsa på.. Så var vi sen och pantade burkar/flaskor som barnen fått av Patte och en säck härifrån som resulterade i 350kr - så kul för dom som nu vill till Luleå eller Haparanda och spendera dom 😀
Sen har jag varit på utb.


Resten av veckan är oxå full
Onsdag - Lämna på dagis kl9, jobba och fixa lite hemma på datorn och kl12 på möte, kl17 simskola för Alwin, kl18 spinning

Torsdag - Frisera barnen, kl13-15 utb, kl16.30-17.30 möte, kl17.30 -20.30 utb.
Helgen jobb..
Så Jaa få se om jag kommer ihåg allt med mitt minne 😊😀


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0