Fullt upp




Sen sist har vi hunnit vara och hälsa på hos Jeanette, Patrik, Emelie och Wilmer.. Alwin har varit och lekt med Lily och såklart med Hugo..
Rensat och fixat med barnkläder som dom vuxit ur och som inte ska va kvar..
Varit till Luleå och justerat glajjorna, hälsat på Thomas på jobbet där barnen åkte skylift, småhandlat och lekt på Leos..

Så idag eller ja igår blir det ju var Alwin på Lek och Plask vilket han tyckte var jättekul!! Tror nog det blir mer peppande då det är just mer lek än att bara lära sig.. Idag har dom hoppat från kanten, flytit på rygg och mage och massa annat.. Under tiden passade jag på att simma - så himla skönt!! Tänkte göra de varje tisdag just när han är på lek och plask - förhoppningsvis går det även efter op:n

På tal om op så är det nu en vecka kvar tills det är dax, känner mig än så länge lugn och jag har faktiskt inte googlat runt om det som jag annars brukar vara duktig på,.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0