Busydoineverything





Igår, onsdag hann var jag till Jennie och hämtade hårfärg och fick mig kaffe och surr innan jag åkte hem och kladdade i färgen - blev en lite ljusare blandning den här gången och det blev riktigt bra!! :-)
Middag hos mamma och sen jobb..


Idag har jag sovit till halv tre - sååå skönt!!
Varit en sväng på stan med gossen så nu är förköp och dricka fixat till lördag och sen kom även Lovisa och John förbi, dom hade varit i Luleå och då köpt ett par jeans och en topp som jag beställt med dom så då var även kläder löst så nu är morsan redo för en utekväll ;-)



Nu jobbar jag sista natten innan ledigvecka, rätt soft "bara" jobba 5 pass efter ledigt och sjukskrivning och så bli ledig igen :-)
Har inte vågat träna mer än så nästa vecka ska jag göra ett nytt försök och känns det inte bra då måste jag ringa till Umeå och kolla om det verkligen ska kännas ännu..?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0