Älsklingar




Dagen har bestått av barnmässan och stros på stan, plättlunch till de små som även fick bli middag för dom så lyxade jag till det lite och gjorde nå fläskfiléjox med råris och sallad till mig och Jocke - sjukt gott!!

Fika och filmmys till Lotta på Bråkmakargatan och Nils Karlsson pyssling innan jag bäddade åt Alwin i Almas rum där han nu sover ööver ;-)
Vi sålde spjälsängen här om dan så nu har vi flyttat storsängen så kan man dra ut "sänglådan" så Alwin kunde "sova över" - han har verkligen sett fram emot de länge!! <3

Inga planer för morrondagen men något skulle vi behöva hitta på!!
Nu ska jag iaf sova för mina barn ger mig ingen sovmorgon!! Natti!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0