Sommarvärme





Jomantackar! !
Vilket väder vi haft nu flera dagar! !

Alma har lyckats dra på sig feber eller ja hon har lite förhöjd temp, är snorig och hostig men lika pigg och jobbig som vanligt (den damen har knäck i lurarna deluxe) !
Hann bara lägga mig i sängen igår efter jobbet så ringde dom från dagis att hon hade över 38 i feber så det var bara hämta hem henne, bädda ner oss i sängen och hoppas på sömn - en halvtimme blev det! ! Tur mamma var ledig och kunde ta henne så jag fick sova - ynka 3 timmar fick jag ihop men idag har jag sovit gott ☺



Igår planerade jag mina blommor jag köpte i fredags men inte hunnit fixa med , har två tobaksblommor oxå som är i en liten blomlåda nedanför toafönstret på bron men ska införskaffa några till 😆

Idag när Alma var hämtad från mommo och Alwin från dagis tog vi det chillar i soffan en stund innan vi gick ut..
Jocke klippet och trimmade gräset, jag klippte Milly och barnen lekte 😊 Härlig dag med härligt väder! ! ☺

Nu är jag inne på min sista natt innan jag tar helg till på måndag 👍
Tänkte försöka hinna få gjort lite hemma och så ska vi på dop - finaste Elton ska dömas ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0