Slutkörd





Igår hade vi kalas hela dagen för Alwin som fyller 5år idag - tänk att det gått 5år sen jag blev mamma och fort har det gått!! Våran älskade gosse <3


Vi hade kalaset på sportklubben i Nyborg så barnen kunde springa och leka fritt i gympasalen - det blev en hit!! :-)
Vi började med barnkalas och efter de kom alla andra, familj, vänner, deras barn osv - snacka om nöjd gosse sen!


Idag är ju själva födelsedagen så vi steg upp vid 8 och fixade lite gotta och present på en bricka och väckte lillasyster innan vi tågade in hos Alwin och sjöng ;-)
Han var redan vaken vilket vi hade hört men låtsades sova när vi kom in - gulle <3













Pappan har farit och spela match och vi andra bara myser - trött som jag vet inte vad är jag!!
På 1timme ska vi på brunch hos Lisa och sen tänkte jag sova när K kommer hem för inatt är det åter till jobbet som gäller :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0