TickTackTickTack




6timmar kvar av natten och jag måste säga att det ska bli skönt med två lediga nätter så jag får sova!!
Vaknade kvart i 12 idag av att jag var kissnödig och sen kunde jag inte somna för jag hade ont i huvudet och var hungrig så då steg jag upp..

Åt lunch och drack min Berocca och sen gick jag och barnen till Lisa och Lily och lekte ute i deras snöbacke, en till kompis till L kom och efter ett tag gick vi in för mera lek, kaffe och fika :-) Kul när man hinner ses ibland och barnen tycker ju det är sååå kul!!
Middag serverades i byn innan vi åkte hem för att natta barn och jag bäddade ner mig i soffan för lite sömn innan jobbet..

Imorron blir det inte heller så mkr sömn då vi ska till Luleå och hämta ut glasögonen och även shoppa lite nödvändigheter - kl12 drar vi så det blir nog en tidig kväll för mig sen.. Skulle jag orka tänkte jag spinna men jag lämnar det öppet så jag inte somnar på cykeln..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0