Luleå-Glasögon-Kompishäng





I tisdags var det alltså dax att kolla synen och det lilla "synfel" jag har (är lite översynt på ena ögat samt brytningsfel) hade blivit bättre.. Jag är en sån som egentligen inte har så dålig syn att jag behöver glasögon men jag anstränger ögonen såpass att jag blir helt slut i ögon/huvud om jag inte har de.. Så nya glajjor blev det



Vad tycks? :-) Känns kul med något annorlunda, de jag har nu är ju rätt diskreta..

När det var gjort blev det middag på Bertan innan mamma och Mia körde mig till Elin :-)
Vi surrade, drack något glas vin, såg PH och mös ända in på småtimmarna..
Igår hade vi ställt väckare då vi hade planerat in gymmet innan Elin skulle på möte - på gymmet brände vi av ett ordentligt axelpass!!
Elin mötade och jag gjorde det jag är bäst på - shoppa ;-)
Blev endel smått och gott och när hon mötat klart hämtade vi Isabelle på dagis och for på storheden för lite mer shopping :-)

Åt en sen men väldigt god middag och sen chillipill innan vi rensade och fixade lite i köket och den final i PH - alltså jag vet att det är ett spel men fan vill vidrig människa Jeppe är, jag hatar honom!!!











Natten har inte bjudit på mkt sömn då Isabelle fick feber och ont i örat - lilla gumman <3 Så det blev sovmorgon och mest sömn mellan 8-11.. Vårat planerande gympass fick vi skippa men så blir det ibland, de små går alltid i första hand såklart!!

Snabbsväng på stan innan bussen hem och nu sitter jag på den, passera just Strömsund så en bit kvar och jag är pinknödig som fan men får klara mig hem!! Rätt skönt att åka buss ibland och framförallt billigt!! :-)

Nu längtar jag bara hem efter mina hjärtan!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0