Gaaah




Tredje dagen med huvudvärk nu och jag är less, så less!! Imorron ska jag på synundersökning så jag hoppas lite att det är det som är boven dock inte så sugen lägga flera tusen på nya glasögon då det finns roligare saker att göra.. Är det inte synen som spökar är det bara till att boka massage omg!!

På tal om det så är det även tredje dagen jag får sendrag i skinkorna? Alltså vafan kan man ha de? Tydligen...
Lider nog av extrem vätskebrist eller något? Har iaf petat i mig huvudvärkstabletter och berocca så jag håller tummarna på det blir ngn ordning..



I lördags var det dax för Thereses 30årsfest i Smedsbyn - jag var inte de minsta taggad men var bara packa in sig i bilen och styra dit och det blev en himla kul kväll/natt trots mitt onda huvud..












Igår när jag kom hem köpte jag med pizza till barnen, rullkebab till Jocke och kycklingsallad till mig själv sen efter vi ätit gick vi ut och skotta, kasta skräp, leka och så testade vi nya dubbelpulkan runt kvarteret :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0