Allahjärtansdag




Hjärtedagen idag!!
Jag hade först tänkt göra någon god mat men då tänkte vi gå ut och äta ist så jag fick tänka om lite.. Det blev en korg med öl, Cola zero, festis, ölkorv, ost och kex, hyrfilmer, gelehjärtan, osthjärtan typ - vilken dricka som var till vem kan ni nog lista ut :-)
Barnen blev eld och lågor och ville hugga i direkt men först åt vi middag som blev spagetti och köttfärssås - en favorit hos de små!!
Restaurangbesöket blev flyttat till imorron och då lämnar vi barnen med farmor och farfar under tiden :-D



Så efter middagen mös vi i soffan till Flygplan och sen blev det sängen för de små och vi drog igång andra rullen - Baksmällan 3 :-D

Nu är det dax att sova innan jag blir övertrött eller kommer in i "nattlunket" så jag inte alls kan sova.,





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0