-





Helgen försvann lika fort som den kom och nu är min "mördarvecka" igång!!
Jobbar måndag, tisdag, Apt onsdag, fredag, lördag, söndag så jag är endast ledig torsdag..

Helgen har bestått av städ, roa barnen, träna, hälsa på syster och flickorna, snöskottning osv :-)
Alla hjärtansdag mys med barnen på fredag och på lördag var jag och Jocke och åt på Roady :-)



Igår sov jag till 11.30 då blev det frukost och gym.. Träningen gick skit!! Orkade typ ingenting och ja allmänt dåligt så jag åkte hem efter 30min, irriterad men ändå väldigt trött i axlarna, bröst och triceps så nånting gav det ju iaf..

Hoppas jag hinner träna idag, Vi har lovat barnen att vi ska fara och bada så bara gört när jag vaknar och så måste jag nog åka och snossa på Leon's lillebror som äntligen på söndagmorron bestämde sig för att lämna mammas mage ;-)





Kommentarer
Catrin

Tack för tipset! Är ju nästan ett måste att välja praktiska möbler istället för finaste när det gäller barnrum. :)

2014-02-19 @ 07:48:35
URL: http://thisiscatti.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0