Ohh no!!




Alwin började bli förkyld i tisdags och än så länge är det inte så mkt mer än lite snor, lite host och lite ont i halsen. . Förra natten började jag känna av halsen - det irriterar och retar, har inte direkt ont men. . Men vi tänker trotsa sjukan och åka till Piteå imorgon med husvagnen så i helgen blir det lekparkshäng, bad och lek på nimbys värld ☺ Lär nog bli skoj om vi inte blir mer sjuka! ! 😀




Jag skulle egentligen på massage imorgon men skjuter på det då risken att jag blir riktigt sjuk är rätt stor. . 😕 Jag som verkligen behöver få knådat min onda rygg!!









Inatt roar jag mig med att skriva packlista så jag vet vad jag ska packa med imorgon när jag vaknat och så.. Tror jag dammsuger ur vagnen oxå då agn stått ett tag - den är ju inte direkt välanvänd! ! 😉




Lite random bilder bara för att..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0