Sunderbyn




Blev en sväng till Luleå idag då Alwin hade tid i Sunderbyn för att kolla polypen.. Vi kom iväg lite väl sent pga snön som kommit så J fick skotta lite innan vi åkte samt barn och vuxna som skulle hinna äta och göras klar så kl9 åkte vi och vi hade tid kl10 - i vanliga fall är det ju ingen sak men de var slaskigt, moddigt och bilar ivägen så det gick inte så fort..
Lagomt kul är det ju oxå när antispinn blinkar till och från och det kastar i bilen - tur man är rallyKalle Himself ;-) Hoho


Exakt 10.00 släppte jag av grabbarna vid entrén så dom fick skynda sig in medan jag och gumman parkerade och kom efter. När vi kom in var dom typ redan klar och det var bestämt att det blir op..
Skönt så han slipper vara snorig och täppt jämnt!! Det är ingen stor på och den tar ca10 min.. Han kommer vara sövd och vi får vara med tills han somnat sen åker man hem samma dag - dock måste man vara i stillhet 2dagar efter så då blir ngn av oss hemma med honom, helst jag om jag får välja, känns bäst i mammahjärtat..
Det jag gruvar mig lite inför är när han ska sövas - de tror jag kommer kännas jobbigt i mammahjärtat sen hoppas jag att han slipper ha alltför ont!! <3 Lilla gossen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0