Stressigt





Söndagen blev rätt stressig - eller tiden var de väl egentligen ingen fara med men jag blev stressad av att ha en tjej som inte lyssnade på mig och bara var allmänt jobbig..













Vi började dagen med tvåårskalas för Linnea och Emil sen iväg till Smedsbyn för att fira Nova som fyller 7år idag - kan inte fatta hur hon hunn

it bli så stor!! <3
Efter de styrde vi mot Råne för Nellies dop - lilla dockan så söt hon är <3


Vi blev bjudna på sjukt god smörgåstårta och sen var de även fika men då åkte vi hem - jag höll på bli galen på Alma som hade myror i brallan!!
Väl hemma åkte hon i säng rätt fort ;-)
Jag själv var helt slut och var i säng innan 21.30 och har sovit sjukt gott till 6imorse då väckaren ringde..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0