Skridskor





Precis som väntat har jag idag en jäkla träningsvärk - kryddade på det hela med att åka skridskor ut i skärgårn idag, 1.5timme var vi ute, gissa om man var nå slut efteråt men kul var det och lite läskigt :-)

Jag, Jocke, Alwin och Fredde var vi - Alma lämnade vi hos mormor under tiden.. Alwin har nu börjat våga åka utan att hålla i sig och trots att det är rätt vingligt och han flyger på rumpa då och då så är han himla duktig - våran stora kille :-)
Som tur var hade vi med boben som han fick åka på de längre sträckorna - typ ut till stugan - det var blankis så den gled på bra :-)





















Milly var ju såklart oxå med och hon pinnade på riktigt bra så hon var helt slut sen och har sovit hela eftermiddagen/kvällen :-)
Jag är ju absolut inte van att åka skridskor, åkte Första gången på 12år förra året 1ggn på Ip så ja jag var helt slut även jag - de var vi kanske hela högen? ;-)
Det blåste rätt friskt ute på vittnet och det var rätt tungt åka i motvinden son blev på vissa ställen..
Så detta blev dagens träning för när vi kom hem väntade sängen för laddning inför natten - nu är jag installerad på jobbet och har drygt 7timmar kvar!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0