Hard work work




Jobbade 12-20 ut igår sen raka spåret till gymmet - bra där Emma!!
Idag har jag jobbat 7-16 fy tusan så tungt de var att stiga upp imorse alltså, det är inte min grej att stiga upp tidigt på morron!!
Varit superfint väder så under lunchen knöt jag på mig bugsen och kopplade Milly för en snabb promenad - härligt!!

Sen har dagen flutit på - snabbhandla efter jobbet, fixat käk, plockat undan, plockat in i diskmaskinen, torkat av köksbordet ordentligt - tänkte att vi skulle slipa och olja de imorron!!
Fast helst vill jag ju ha ett nytt!!

Jocke är på träning, barnen sover och jag ligger i soffan och ser Lyxfällan med tända ljus.. Jag undrar hur tusan det kan gå så galet som det gör för dom som är med?

Måste dra ut tummen som åker längre och längre in och bränna av ett litet träningspass här hemma - men frågan är hur tusan jag ska orka - sjukt trött!! :-o Blää!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0