Börjar se ljuset

 
 
 
 
Sovit ända till 15 idag!! Åhh vad jag gillar när jag kan sova ordentligt efter jobbet..
Tom Milly har sovit med mig hela dagen - hon är så himla snäll och fin och finner sig i det mesta.. Har mamma jobbat och måste sova hela dagen så göra hon gärna detsamma :)
Inne på näst sista natten nu och jag hoppas jag sover minst lika bra imorron så jag orkar med sista natten utan problem..
 
 
Ikväll har vi sett Mammas pojkar här och den var inte alls speciellt bra..
I lördags såg vi Sune på Grekland och den var rätt kul :)
Annars under dom här nätterna har jag hunnit se ett par avsnitt av The Following då jag missat några som gått och så.. Tänkte jag skulle se Biggest loser oxå då jag inte sett så många avsnitt av det heller.. Det är inte det lättaste att följa en serie när det ibland krockar med jobbet eller att Jocke se någe skit.. Just dom här programmen går ju oxå samtidigt på tv..
 
 
Har rätt ont i min stackars rygg men det är nog inte så konstigt med tanke på att jag suttit i denna fåtölj en hel del nu.. Måste nog beställa massage hemma och även hos någon som är bra på sånt :)
Måste även finna tiden till att träna - har inte alls blivit nå av den varan på sista tiden då man haft fullt upp med annat som hus, hem och barn dom få lediga timmarna man har..
Tur jag är ledig till måndagnatt efter detta, då borde det ju hinnas med..
 
 
Nå nu ska jag fortsätta kolla serier :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0