Fix & Trix

 
 
 
 
 
 
Suttit och kollat runt på lite olika inredningssidor, bloggar osv och såg jättefina ugglekuddar som är egengjorda och blev direkt sugen på att skaffa lite tyg och sy - såg ju inte alls svårt ut, däremot brukar mina inpulser fort vara över ;) Skulle faktiskt behöva ta fram symaskinen ngn dag och vara lite kreativ..
Jag skulle vilja göra en liten "pysselhörna" nere i gille där symaskinen kan stå samt att Alwin kan ha ritgrejor osv där oxå för jag vet inte hur måånga ggr/dag jag får be honom plocka undan alla sina grejor från matbordet då han varit igång.. Ett skrivbord måste alltså införskaffas och det måste röjas upp i gille osv..
Jaja det får nog stanna i en tanke ett tag kanske?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0