Tisdag

 
 
 
 
 
Hej hopp!!
 
Tror jag kommit på vad det är som gör att jag känner mig halvsjuk/risig till och från!!?
Har varit helt bra sen jag var och fixade till låsningen jag hade i bröstryggen för två veckor sen - i förrgår började jag känna att låsningen är tillbaka och idag är jag sådär..konstig igen??
Jag är lur på att det kan ha något samband..?
Ringde Bengtsson tidigare men han var upptagen så han skulle ringa sen - hoppas han har svar på mina funderingar.. Sen skulle jag behöva fara dit så han får hjälpa mig att få bort detta och visa nå övningar jag kan göra för att motverka att det kommer tillbaka hela tiden..

Jaa alltså en 25åring i en 85årings kropp!! KULJUL!!
 
 
 
Annars fortsätter vabbandet men idag blir nog sista dagen, bara Alwin får i sig ordentligt med mat..
Han är som vanligt nu men har ännu svårt att äta så vi får se hur det går under dagen..
 
Galet härligt väder har vi och jag är så sugen på en prommis i solen men får ta det när J kommer hem om kroppen är med vill säga.. Less less!!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0