På bättringsvägen

 
 
 
 
 
Hade en sjukt jobbig dag på onsdag då jag var trött som tusan efter natten och sen jobba på de kändes tugnt!! Vid 6 tiden på morronen bröt jag ihop och grät en skvätt då jag var helt utmattad och ville bara bädda ner mig och sova!! Piggnade 'ändå till hyffsat på jobbet men mot eftermiddagen började det bli jobbigt igen , trött ggr1000 och ont i kroppen - det hela eskalerade framåt kvällen, febervärk i varenda del av kroppen men ingen feber och vid 19tiden sa kroppen helt ifrån så jag la gumman för att sova och gossen fick kvällsmat innan jag bäddade ner mig i sängen.. Sen borstade han tänderna och kom och nattade mig i sängen innan han själv gick och la sig - min stora duktiga kille!! <3
 
 
Låg och läste ett tag då jag inte vågade somna för att jag var rädd att vakna mitt i natten och vara piss så vid 21.30 somnade jag och sov till8.30 dagen efter- välbehövligt!!
Mådde dock ännu rätt skit igår morse och hade svårt få i mig mat men det blev bättre då jag tvingat i mig mat och fått i mig Pronaxen så sen var jagf fit for fight och vi for och åkte skridskor :) Första gången på 12år som jag åkte och jag hade räknat med att rammla och bryta några ben men jag höll mig på fötterna :)
 
Tar nu Pronaxen morron och kväll och har lagt till en Panodil mitt på dagen för att det inte ska gå så länge mellan så jag hinner få så ont igen..
Men idag känns det faktiskt riktigt bra och jag tror det börjat vända till det bättre så i helgen ska jag ringa Bengtsson och höra vad han säger, om jag ska komma dit eller vad..
Nu vill jag bara bli av med skiten så man kan leva som en vanlig människa och slippe ha ont och klaga hela tiden!!
 
 
 
 
Går på nattjobb ikväll så nu har jag absolut inte tid att vara dålig!! :)

Nu iväg och hämta mina guldklimpar innan vi ska på invigningen av barnmässan som är under helgen :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0