Mitt i natta

 
 
 
 
 

Efter förra nattens jobb sov jag till 13 och då vare bara stiga upp och käka lite gröt och klä sig för att åka till byn och se på årets sista bandymatch - gud så skönt att det är över!!
Solen sken, graderna låg kring nollan och dom bjöd på en riktigt spännande match!!
Trodde verkligen Nyborg skulle vinna idag men icket, dom tappade där på slutet och matchen slutade 9-8 till Köping..
Fick träffa gossen och Milly och gosa med dom innan jag sen styrde Audin till mamma där gumman var - vi har barnvakt i helgen då vi båda jobbar+bandyn..
Hos mamma fick jag mig middag och jyrade på innan jag åkte hem och packade allt klart för nattens jobb innan jag la mig på spikmattan en stund innan jag skulle fara..
Kände en jobbig tryckande känsla i bröstryggen och spikmattan gjorde susen för sen var det borta :)
Sista dagen  imorron (lördag) med Pronaxen sen är jag fit for fight igen :)

 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0