Kostplan

 
 
 
 
Fick min kostplan i tisdags och ska enligt den äta 1640kcal/dag och jag har väl kanske legat kring 1000kcal tidigare, inte konstigt det bara står still!!
Fattar bara inte hur tusan jag ska få i mig all denna mat med alla mellanmål osv - totalt 5-6mål/dag
Jag jobbar på det!!
 
Äter mkt kvarg med bär till mellis och det funkar ganska bra men vissa dagar hinner jag inte med alla mellanmål så det måste jag bli bättre på!!
 
Till veckan får jag min träningsplan så nu får det vara slut med inflammationer och annat svammel så jag orkar vara igång och träna!! Ska bli spännande att se efter några veckor/månader hur man ser ut i kroppen :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0