Inflammation



Hade rätt i mina aningar angående låsningen i ryggen och detta skumma mående som kommer i samband med detta så nu är det anti inflammatoriskt som gäller i en vecka och sen hoppas jag att jag slipper skiten så man kan leva som en 25åring ist för en 85åring!!

På tal om 85åring så har jag fått en tid i Sunderbyn på pacemakermottagningen den 28e men var tvungen avboka då de är mitt mellan två jobbnätter så nu får jag vänta på en ny tid och krockar de med jobbet då oxå får jag lösa de på nå sätt.. Jaa alltså inte konstigt man känner sig gammal då va!!,?
Var för att göra utredningen ang mina hjärtklappningar som faktiskt inte är lika besvärliga nu men vill ändå kolla upp detta och göra något åt de så man slipper de helt!!!

Nå nu ska jag läsa innan jag ska sova - imorron är de jobb och dagis som gäller :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0