Abc Tavla

 
 
 
 
 
Är ute efter en fin Abc Tavla till Almas rum..
Har tänkt ett tag att hon ska få en men senare - Även Alwin ska få en men vill nästan fixa till hans rum lite innan..

Gjorde ju några tavlor av tapeten som blev över från Almas rum som jag hängde upp där inne här om dagen och jag vettte fan vad jag gjorde för det blev inte alls bra!! För högt upp, för nära varann och så är dom så lätta så det var typ omöjligt att få dom och hänga rakt så dom åker ner och får stå på en tavellist ist men då måste jag sätta en stor tavla där ist så det inte är fula hål i väggen - jobbigt läge liksom!!
 
Förslag mottages gärna på sidor med fina tavlor!!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0