Från bädden

 
 
Har nyss lagt mig i sängen, Jocke är och tränar så han kommer senare nån gång.. Jag är så himla kvälls trött men även morgontrött- bra kombo! Tur jag får vakna upp till mina fina barn varje morron..
 
 
Jag stardade dagen med att ringa IKEA Kundservice då våran diskmaskin bestämde sig för att börja läka vatten igår - endast 1år gammal!! Gaah!! 
Detta innebär alltså att vi nu får handdiska allt - finns de nå tråkigare? Hoppas det blir fixat fort!
 
Efter de följde vi gossen till dagis och sen gick vi på prommis till vassholmen och tillbaka med Ida och Leon..
Perfekt att gå dit och hem då får man ihip en mil men idag blev de nog bara nio kilometer då Jocke plockade upp oss när han slutade och så for vi och hämtade gossen..
Var förbi hos Jockes mormor och hämtade lingonsylt som hon hade kokat åt oss..
 
Större delen av eftermiddagen har vi spenderat på tretton innan de var dax för dom små att hoppa i säng..
 
Nå nu sova! Skönt med helg imorron -
själv ska jag jobba ett 11timmars pass på söndag..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0