Farsdag

Söndag och farsdag idag! Började morronen med mys framför Tv:n med mina kottar :) Sen bestämde sig Milly för att pissa på golvet - gå i det och traska runt med de överallt så nu har jag skurat igen! Var typ de sista jag gjorde igår då jag drog en snabbstädning innan kvällsmyset.. Nå men de är så de är med en liten valp :) Ska snart slå in farsdagpresenterna med gossen som Jocke ska få sen :) Mina barn har som tur är fått sig världens bästa pappa så han är absolut värd att firas!! Hoppas alla andra pappor där ute som är värda att firas - firas!! Btw så var de bandymatch igår som jag hade planerat att vi skulle gå och se men regnet öste ner så vi blev hemma och följde matchen via elitrapport - tur de finns:) Under tiden byggde jag lådorna till våran nya säng som vi inte hann göra på fredag, monterade dioderna ovanför sängen, dammtorkade, dammsög och skurade och så snöarde jag ihop en god köttfärsgryta till middag som Alma åt några skedar från oxå :) Känns så jäkla bra med ny säng - de behövdes liksom då den gamla gjort sitt.. Då den gamla var väldigt mjuk så känns den nya rätt stum fast vi båda vänt den mjukare sidan uppåt :) Skönt sover man iaf!! Slå in presenter var de ja :) Tänkte även snöra ihop ngn kladdkaka sen då jag inte ids göra nån tårta ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0