Bitterulla

Idag känner jag mig bitter!! Jag går snart i taket av att Almas rum aldrig blir klart - hur svårt kan de vara liksom!! Vi rev i sommar och än står det oklart.. Det är listerna kvar och hade jag vågat mig på de så hade jag gjort det själv men nu ska vi ha allmogelister där inne, alltså såna med snirklar och grejer och det är väl inte de lättaste att kapa dom rätt med vinkel i hörnen osv.. Jag vet mkt väl att man kan sätta dom mot varann bara men det skulle ju se förtaskigt ut när den är såna lister!! Att J måste ha hjälp av sin pappa för att göra de förstår jag inte heller?? Han har ju gjort det några ggr nu och jag har erbjudit mig att hjälpa men min hjälp duger visst inte?? Jag har aldrig listat förut så det är inget jag kan men jag kan ju lära mig??!! Åhhh!!! Att jag stressar upp mig över alltmöjligt syns tydligen mkt väl oxå?? Inte konstigt man är stressad över allt när man liksom har det mesta hängades över sina axlar - hade jag inte tagit tag i saker och ting hade det fortfarande sett ut som de gjorde när vi köpte huset!! Hemska tanke!! Nu har jag fått gnälla lite iaf ;)


Kommentarer
Leea

Jo, min pappa har diabetes typ 2, och så är de för att Lovisa var så stor när hon föddes, hon vägde 4500 och ändå kom hon samma dag som hon var beräknad. Så de är bara för att vara på säkra sidan, då de finns så stora risker ifall graviditetsdiabetes inte skulle upptäckas i god tid.. Men jag kollar mitt socker själv då och då så jag tror inte de ska vara någon fara :)

2012-11-13 @ 21:21:15
URL: http://poottan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0