Olydig unge





Slutade må illa när jag fick i mig lunchen så jag gissar att det var för att jag var hungrig??
Efter lunchen gick vi iaf och vilade som vanligt nu för tiden - är så sjukt trött konstant alltså!!
När jag sen tog mig upp från soffan ett tag efter Jocke kommit hem från jobbet drog jag fram trasan och hinken och började dammtorka, usch så dammigt det var!!
Sen fixade jag middagen medan Jocke dammsög och efter maten skurade jag så nu har vi rent och fint här..

Sen har jag och gossen myst i soffan medan gumman bara sovit..
Efter ett tag fick han så il och började kasta sig och hoppa i soffan och lyssnade inte alls när jag sa åt honom så när jag tog tag i honom och skulle häva in honom i sitt rum för att sova lugnade han ner sig så nu har vi det lugnt här igen..
Han har väldigt ofta knäck i öronen när man säger åt honom och gör som han själv vill vilket absolut inte är OK!!
Men jag ger inte med mig för här är det inte han som bestämmer- PUNKT!!







Kommentarer
Leea

Våran donna gör precis likadant. Vissa dagar är hemska!! Jävlar vad ungarna kan vara envisa!

2012-02-03 @ 20:16:58
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0