Mmmåndag




Hade bokat in mig på spinning idag men som många ggr förr så blev jag alldelens för lat och avbokade - hur tusan ska jag få den diciplinen som jag verkligen behöver??
Jag satt iaf inte bara hemma på arslet utan jag och grannfrun var ut på promenad och de var vi även igår så det känns ju iaf bra!!
Jag behöver någon att träna med som kan peppa mig och framförallt så tränar jag bättre när jag har någon med mig och så är det ju mkt lättare att ta sig dit..
Min träningspolare är ju ganska gravid så henne får jag klara mig utan..

Annars idag så har vi varit på elvan där barnen har lekt och vi har surrat som vanligt :)
Käkat lax till middag och latat i gossens rum..
Farmor och farfar har varit förbi med presenter till barnen då dom varit i Norrtälje :)

Imöra ska gossen på dagis så när han är lämnad så blir det promenad :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0