Så var det måndag igen





Vi har varit utan internet sen i torsdags men nu har i fått tillbaka det då folket kommit hem från Sthlm..
Sagt upp internet här hemma då vi ändå inte får det till att funka så få se om det blir mobilt eller vad det blir..

Alltså natten till igår skulle man ju ställa om klockan och hela dagen kändes så fruktansvärt låååång och seeg!!
Vi städade och fixade lite här hemma, fixade räkningarna i sista tid, vilade, var över till grannarna och fick håret färgat m.m men tiden gick så sakta!! Vid halv nio sa jag åt Jocke att jag ville klockan skulle gå fortare så man kunde gå sova.. Inatt kom en liten gossen till våran säng och när jag frågade varför han inte sov i sin egen säng sa han att den är så trång, undra om våran var nå mindre trång?? ;) Sötunge!

Har fått vara upp på toa inatt 2ggr mellan typ 1-2 tiden då jag var sjukt pissnödig, gissar att det släppte lite vätska då jag nu sväller som fan kring, fötter, vader och händer, säkert annars oxå men det är det som syns och märks mest iaf.. Man kan ju alltid hoppas att många kilon är vätska så man lätt blir av med det sen!!
Det är rätt surt att man går upp 100kg i vikt bara av att få ett plus på stickan typ!!

Är inne på näst sista veckan på jobbet nu innan jag går på ledighet och det ska bli så skönt att få vara hemma och ta det lugnt och framförallt slippa svälla som jag gör kring fötter och vader då jag jobbar!!
Kul ska det oxå bli då jag kommer börja plugga nu oxå när jag lika ska vara hemma :)
Ska läsa uska på distans så man sen kommit en bit på vägen så får vi sen se hur man lägger upp det hela :)
Jag är taggad iaf!!

Nu ska jag göra mig redo för att åka iväg på sista FUB:en :)





Kommentarer
Tess

2011-10-31 @ 14:34:11
Anonym

Näe men jag vill inte flytta... Å de finns inga hus där som jag vill ha!

2011-10-31 @ 14:34:44
URL: http://tessanstromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0