Mat och sovklocka






Jag tror jag har en inbyggd sovklocka när jag jobbat natt för jag går i stort sett alltid upp vid 10-10.30 på toa och lägger mig sen för att vakna 13.30-14.30 och de slår aldrig fel..

När jag vaknat idag så tog jag mig lite mat för att sen åka mot byn och hämta hem min saknade gosse..
När vi kom hem fixade jag korvsoppa till middag och efter det har jag klippt gossen som inte alls tyckte det var nå roligt som vanligt.. Han gråter, skriker, stretar osv.. Det spelar ingen roll om jag klipper med sax eller klippmaskin så jag brukar välja maskinen för att det går fortare.. Efteråt är han iaf alltid jättenöjd och tycker han är så fin och det är ju bra iaf ;)
Dom ska fotografera sig imorron på dagis så efter klippningen duschade jag av honom och sen fick han bada en stund.. Har inte haft en aning om vad han ska ha på sig så tog fram ett par mörka jeans och tröja fick han välja själv :) Fast egentligen spelar det ju inte så jättestor roll vad han har på sig, han blir lika fin förde ;)

Jocke har spelat cup i Happis torsdag, lördag och söndag och igår och idag har dom spelat två matcher/dag så han var gode slut när han kom hem i eftermiddag, jag förstår honom!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0