3 Januari





Lyckades sova till halv ett idag innan jag vaknade och kollade på klockan och insåg att jag måste stiga upp om jag ska kunna sova ikväll men jag hade lätt kunnat sova längre!! Så typiskt att man lyckas sova längre sista dagen då man inte kan..
Känner mig iaf riktigt trött och slut så nu ska jag vänta tills gossen somnar, han verkar inte riktigt komma till ro, sen ska jag invänta Jocke från sin träning så vi kan se film men risken att jag somnar är nog rätt stor..

Får se om man finner orken till att städa och plocka undan lite här imorron för det ser ut som ett bombnedslag!!




Förresten, hur många är det som börjat sitt nya liv idag??
Verkar vara en del som kör på det nu.. :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0