Lite nytt




Igår åkte jag mamma och gossen till Boden för lite shopping :)
Tanken var från början att vi skulle åka dit en sväng och sen till Smedsbyn för att hälsa på och lämna paket åt syster då jag inte kunde fara dit i helgen när alla andra var eftersom jag sov hela dagarna..

Köpte en ny täckjacka och täckbyxor åt gossen i stl98 så det är ganska stort nu men nästa vinter blir det nog perfa..
Han kommer såklart ha en overall nästa vinter oxå men kan ju vara skönt med tvådelat oxå ibland, speciellt om man ska iväg och handla eller  liknande så tar man bara jackan :)

     


Köpte det på Kappahl där Alwin även hade presentkort på 200kr :)

  
Från Lindex


Tröja Kappahl och sockar Dollar

Kanske inte så svårt att missa vilken färg som är min favoritfärg just nu ;)?

Som vanligt blev det mest saker till gossen ;)
Till mig själv köpte jag detta



Får hoppas jag hittar lite kläder i Luleå nästa vecka :)




Kommentarer
Leea

Vilken härlig färg på täckisarna :)

2011-02-02 @ 14:07:39
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0