Här händer det grejer :)




Dagen idag har gått så fort så jag har knappt hunnit med!!
Jag gick upp med gossen vid 8 tiden och då mös vi bara på här tills Jocke vaknade för att sen vid halv elva tiden börja i sovrummet så nu är alla tapeter borta från väggarna, alla tapetrester är i sopsäckar och annat jox som legat där är plockat undan. Vi har varit och köpt Easy cover som förhoppningsvis kommer upp imorron och sen är det bara sätta igång med den riktiga tapetseringen.. Behöver jag säga att jag längtar tills det är klart?? ;p



Vi gjorde ett nytt försök med att vända Alwins säng ikväll och det gick väl sådär, han har varit och tassat och svammlat lite i sitt rum men nu sover han och det tog inte allt för länge.. Om vi nu bara låter den stå sådär nu och är stenhårda med att han ska ligga där så kommer det nog gå bra och vi kan snart köpa en stor säng åt honom :)
Han fick ju pengar i present till en stor säng så självklart ska det ju köpas en för dom oxå!!


Här var man liten :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0