Fredagen





Åkte med mamma och Mia till Happis idag och storhandlade på Maxi, det gick kring 1700 spänn så nu är skåparna välfyllda..
Farfar kom och hämtade gossen till byn så han fick vara där och leka under tiden och det slutade med att han sov där då han bad om att få göra de och såklart måste han ju få göra det då :) Var nog skönt för Jocke som ännu är förkyld och hade börjat få feber ikväll att få vila ordentligt utan en gossen som kommer och väcker en tidigt på morron :)


Jag har legat och halvsovit mellan 17-20 men frös så mkt i början och sen stördes jag av vinden
som susade i ventilen så jag somnade aldrigt ordentligt men lite sömn fick jag mig iaf så man orkar natten..
Ska bli så skönt när sovrummet är klart för där inne brukar man inte höra vinden så bra om det nu inte stormar..



Har börjat tapetsera den vita tapeten idag och ska fortsätta imorron då jag inte hann klart när vi skulle iväg till Happis.. Den mönstrade tapeten är jag lite orolig över då jag inte tapetserat med mönsterpassning tidigare men jag kan inte tänka mig att det ska vara så himla svårt och så är det ju easy up oxå så nog går de säkert bra annars blir det dyrt då en rulle kosta 800 spänn!!
Får se hur mkt man hinner imorron om man ska hinna sova och fara på bandy oxå :)





Kommentarer
Leea

Mönsteranpassning är inge svårt, speciellt inte om du har easy up tapeter, är rena rama drömmen att tapetsera med såna :)

2011-02-26 @ 12:38:22
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0